Najčešća pitanja

Porudžbine za stari deo grada isporučujemo u sledećim mestima:

  • Stari grad
  • Dorćol
  • Beograd na vodi
  • Senjak
  • Savski venac
  • Palilula (samo uži gradski deo)
  • Mirijevo
  • Medaković
  • Konjarnik
  • Karaburma
  • Zvezdara
  • Dušanovac
  • Dedinje
  • Vračar
  • Voždovac
  • Stepa Stepanović
  • Višnjička banja
  • Višnjica
  • Braće Jerković
  • Banjica

Porudžbine za Novi Beograd grada isporučujemo u sledećim mestima:

  • Novi Beograd
  • Zemun
  • Bežanijsku kosu

Dostava se naplaćuje 169 dinara za sve porudžbine kreirane isključivo preko sajta.

Dostava kreirana pozivom na 011/440-5-440 ili 069/440-5-440 se naplaćuje u zavisnosti na kojoj ste adresi.

Minimalan iznos za dostavu je 600 dinara u hrani ili više, cena pića nije uključena u minimalan iznos za dostavu.

 

Prosečno vreme isporuke je 45 minuta i ono može da varira u zavisnosti od toga u koji deo grada Vam dostavljamo porudžbinu, kao i od zauzetosti kuhinje.

U svakom slučaju, nakon što naručite hranu putem našeg sajta, mi ćemo Vam na e-mail poslati informaciju o tome kada možete da očekujete isporuku.

Da bi promo tiket kod mogao da bude iskoršćen korisnik ne mora imati kreiran nalog . Nakon dodavanja željenih proizvoda u korpu, ispod porudžbine nalazi se polje PROMO TIKET KOD u koji je potrebno uneti jedinstveni vaučer i potom kliknuti dugme – Iskoristite popust.

Minimalni iznos porudžbine od 600 dinara ostaje da vazi i nakon korišćenja vaučera.

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda ili neposredno nakon otvaranja odmah prijavite kuriru/dostavljaču koji Vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 15 minuta od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje zamolite kurira/dostavljača da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije odnosno druge vrste pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 15 minuta od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 069/4405440 ili 011/4405440, i da pošaljete sliku na kontakt telefon 060/719-34-13 (Viber ili WhatsApp) ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@thesaint.rs i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) ili putem telefona, tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Potrudićemo se da u što kraćem roku odgovorimo i rešimo Vašu reklamaciju.

Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti na više načina:

  •      plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
  •      plaćanje pouzećem putem platne kartice u trenutku isporuke
  •      platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu.